SKRIVET: 2011-06-21, kl 21:53:24 | PUBLICERAT I: Emelie's

Förklaring följer!

Okej nu är det så här, jag vet att jag inte har bloggat.. Men har liksom inte spenderat tid till att sitta vid datorn hela dagarna. Men tänkte dra igenom det som hänt på senaste tiden.
Jag slutade senast med att jag var skit nervös inför KM-Dressyr, det är avklarat fick samma häst som i KM-Hoppning vilket var Daisy (Skumt eftersom att dem lottade :O). Och även samma placering, vilket blev en andra placering :D Jag fick 67,00%


Så såg det ut på framridningen.. Det är inte världens bästa sits, händerna är vinklade neråt. Men jag kom med i dressyr laget på ponny i år så ska hela nästa år få en intensiv träning i dressyr en gång i månaden

Sedan har jag ju inte berättat om hopplektionen som jag red i lördagens 10:10 grupp eller i fredags gruppen :O

Fredagen den 10/6: Jag hade Snow och hon var jätte duktig, hoppade allt och hade bra självförtroende. Var nått konstigt hopp då vi koma för nära men annars var det "normalt". Jag hade en jätte bra känsla inför lördags lektionen och eftersom att det inte var någon som red henne efter mig på fredagen och innan mig på lördagen så trodde jag att det skulle gå jätte bra.


Så såg det ut då.

Lördagen den 11/6: Kom till stallet och gjorde iordning hästen, vi skulle göra i stort sätt det som vi gjorde på fredagen men vi skulle även köra lite omhoppning. Stiglädrena var i min längd redan så jag behövde inte fixa något speciellt. Vi red fram och hon lyssnade bra, vi hoppade en bana. Första gången gick bra men andra gången så stannade hon på första hindret O.o.. Flera gånger även om jag drev skit mycket.. :/ Men tillslut hoppade hon, efter det höll hon på jätte mycket. Hoppade skit stort, och i omhoppningen .... Kan lägga ut en bild, som man säger en bild säger mer än 1000 ord..


....................................

Sen har jag ju gått ur grundskolan.. Hela min fina klass kommer jag inte se igen :( Jag har ridit min sista ridlektion för den här terminen och min sista ridlektion med Josefin på, jag vet inte hur länge.. Hon åkte ner till Göteborg idag och sedan ska dem dra direkt till Chile. Jag kommer alltså inte att få se henne igen, jag höll faktiskt på att börja gråta när hon åkte hem i lördags.. :(:( Men jag har värsta planen för henne ;D ;D

Cred till den som årkade läsa allt :P
Peace out /E'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: