SKRIVET: 2011-06-02, kl 19:19:22 | PUBLICERAT I: Emelie's

Blåbärshoppning

Har ju som sagt stått i kafeterian i dag för det var blåbärshoppning. Stod med 3 andra tjejer från min ridgrupp, och vi undrade alla vart alla andra från gruppen tagit vägen! Men det var chill, vi fick äta upp det som man inte kunde frysa in en gång till x] Sedan har jag försökt ligga ute och sola, men dem där jävla myrorna bara kryper på mig hela tin! GGAAAHHH, jag hatar myror! Sen vart det att dra med mamma till Maxi då hon inte får bära tunga saker nu.. Och min fot som jag inte har kunnat använda så mycket den här veckan efter min fina ramling i trappan, har svullnat upp lite och jag kan inte "vrida" på den typ :( Imorrn blire på dagen att kolla moppe :D sen på kvällen äre ridning; markarbete :D :D


Bry er inte om min skänkel tack! © By Josefin <3

Peace out!/E



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: