SKRIVET: 2011-06-06, kl 07:46:44 | PUBLICERAT I: Hedda's

Heeeela helgen!

Tjena bloggen förlåt för ingen uppdatering men mms funktionen har slutat fungera och jag har inte haft någon tillgång till internet.

Fredag: Jag var i stallet halv 9 och då hade vi genrep för spexet kändes som allt satt ordentligt, men shiit va varmt det var.. HAHA jag och sofia var verkligen heeelt blöta!
Lördag: Ridlektion och vi hade cavaletti och då hade jag, Fanny och Sanne jockey läder! Haha ni hörde rätt, jag kan säga att efter den lektionen så underskattar man inte jockeys.
Benen skakade när vi skulle hoppa av och jag höll på att rammla ihop..
Men det var sjukt kul iaf. Efter det så sov jag,Fanny och Sanne på hennes balkong. Hihihi lit4e konstigt men kul iaf :)
Måste nu tillägga att jag aldrig haft en sånn här träningsvärk :S


Ingnorera ansiktet

Såå här korta läder hade vi!

Söndag: Km hoppning. De lottade ut hästar och jag fick Chiko en ponny som jag aldrig hoppat förut.
Han kändes riktigt fin på framridningen ni vet han minskar om man vill och ökar om man vill som man vill att han ska vara.
Inne på banan så kom vi estortsätt fel på måånga hinder eller man fick inget riktigt WoW hopp om ni förstår.
På om hoppningen skötte han sig bra, men jag slarvade mkt. Balanserade inte upp hon tillräckligt. Visste inte riktigt vilket väg ni vet så fel som gör att man förlorar..
Kom 5:a av 12 personer inte helt nöjd men men!
Måste faktiskt säga att det är stoor skillnad på min ridning om man kollar på filmer och bilder nu! Känner mig lite stolt jag har börjat rida bättre känns så skönt eftersom jag knappt varit nöjd med min ridning på 3 månader..







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: