SKRIVET: 2011-05-09, kl 18:11:36 | PUBLICERAT I: Hedda's

Hedda is in the house!

Tjenare och varmt välkommen till PONYDUON!
Jag tänkte beskriva mig själv lite fort och ganska kort fattat och sen så får Emelie skriva sin.
Jag är 14 år men fyller 15 i november. Jag är en häst tjej och har varit det sen jag var en liten pluttis!
Jag rider och sitter även med i USS (ungdomssektionen) på Tyresö RF. Där har jag ridit sen jag var 6 år, det har blivit några år nu.. Jag rider även en ponny vid namn Golden Brown, en 5 årig C-ponny som dessvärre nu är halt..
Han kallas också Bamse så ni inte blir förvirrade hehe och honom har jag ridit sen i mars 2011.
Min familj har också en häst vid namn Landerville som är hela 184,5 cm, vilket är väldigt stort. Hon är efter Landlord och är en blandning mellan holsteiner och fullblod. En väldigt fin häst som dessvärre är lite konstig i huvudet. Hon står på min fasters gård där min Kusin rider henne eftersom vi tyvärr inte har tid för henne.
Jag är en glad tjej som är envis och har prestations ångest vilket ni kanske kommer läsa här.. Men men!
Hoppas ni får en trevlig läsning så hoppas jag att Emelie skriver sin presentation snart!




Lilla Bamse <3

Landerville som också kallas "semlan" HAHA

Underbara USS, tyvärr en bild från förra året..

Jag och Ronja ♥

Jag och Alice ♥
Väldigt söta och fina bilder som beskriver mig ;) Cred till er som läste det!
Puss H




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: