SKRIVET: 2011-05-19, kl 19:25:18 | PUBLICERAT I: Hedda's

Hedda Nyström heter jag och jag har inget liv!

Rubriken säger allt! Nu är det så att mitt liv består av Hästar, plugg, hästar, plugg osv.
Inte alls kul men det är faktiskt så att jag har prestations ångest.
Jag kan säga att ett G + för mig är ett misslyckande och ja- jag har faktiskt börjat gråta. Ni tycker nog att jag är största tönten men nu är det som det är och jag kan faktiskt inte göra något åt det.
Något som kanske glädjer er är att Annie kommer om 13 dagar :D
Då blir det mycket inlägg och ni kommer verkligen få följa oss genom sommaren! IIIIHHHHHHIIII haha ska bli grymt underbart och sen kommer jag ha min PT Alice med mig många dagar eftersom vi måste "börja om" eftersom hon har tappat en massa muskler sen senast!
Håller på att skriva våran "plan" för henne just nu!



Nu ska det bli llite muskler på damen ;)


amanda

Hihi planera in lite uteritter med Amanda och Day också! ;)



sv: Jag veeeet! :D



PUBLICERAT: 2011-05-19, 21:20:06 | URL: http://allroundmuppar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: