SKRIVET: 2011-05-09, kl 20:39:59 | PUBLICERAT I: Emelie's

Her i am! :D

Kör en snabb presentation av mig själv för er som har glömt bort, och sedan tänkte jag bjuda på några bilder :)

Jag heter då Emelie och är 15 fyller 16 i november. Jag rider på Tyresö ridskola och storm trivs där, jag rider två ggr i veckan. Fredagar och lördagar, stor variation på hästarna och folket är bäst! Har ingen medryttarhäst men skulle kanske vara intresserad om ett bra erbjudande kom upp :P Jag trivs nog bäst på dem lite mer nervösa hästarna, än dem sega och dem starka.. Allafall i hoppningen, har fått hoppa ett sto som heter Snow/Snowberry som har sin egna lilla hoppteknik. Och som har varit avställd ett ex antal månader i höstas och fick inte hoppa eller gå lektioner så hon va lite smått galen på sin fförsta hopplektion x]] Men hon kom ihåg att man skulle lyfta på fötterna allafall ^^.
Sen har vi då min PC-ponny eller min f.d kanske jag ska säga :/ Får ju inte vara med längre.. :( Men det är allafall det underbara fux stoet Lady. Hon har haft svårt att hoppa pga sina nerver, men jag tränade henne på PC-träningarna och hoppade henne två hemma matcher och det gick super :) Nu har hon tyvär blivit osäker igen, och måste nu bygga upp sitt självförtroende på nyt.. :(

Hehe blevkanske lite väl mycket men aja ^^', här kommer ett par bilder :)









Hittade tyvär ingen där jag rider dressyr och det går bra :/ alla fotar bara när det är hoppning ^^ Men det kommer nog framöver :)
Långt inlägg jag vet..

Peace out! / E



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: