SKRIVET: 2011-05-29, kl 20:50:27 | PUBLICERAT I: Ponyduon

I morgon blir det prao!

I morgon är det prao på Sthlms ridhus jag tänkte uppdatera med små gulliga mobilblogginlägg och lite bilder när jag och Alice fixar och ni vet allt som man gör när man praoar.
Så att alla vet så går jag inte nära ego!! Haha jag praoade faktiskt på sthlms ridhus förra terminen och blev då biten av en privat häst i ansiktet precis vid ögat och självklart har jag kvar ett rött ärr under ögat, så att alla vet så går jag inte nära ego!
Har ingen bild på sthlms ridhus så ni får nöja er med en ovisad bild från igår.


N

sv: jag meeee, ge mig sommar nuuuuu! :D <3



du hedda, va tycker du att jag ska skriva mer om i min blogg? :) <3



PUBLICERAT: 2011-05-30, 10:05:02 | URL: http://blackijacki.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: