SKRIVET: 2011-05-13, kl 15:12:35 | PUBLICERAT I: Hedda's

Ibland är du bara så bra!

Rubriken stämmer verkligen med hur underbar Bamse var i onsdags, det var faktiskt den första gången som jag verkligen kände att det "klickade" från marken, jag vet inte riktigt hur man ska förklara det det.
Han fokuserade bara på mig, vi var i en gräs hage och endå så var fokuset på mig.
Det var helt underbart, det gjorde hela min dag. Söt häst det där alltså ♥
Något mer som är bra är att han ska till kliniken nästa vecka och då är han troligen friskförklarad! :D
Grymt härligt, tänk mysiga sommar turer ÅÅÅÅÅHHHH jag vill bara rida nu!
Fotade lite, juste jag gav honom medicin igår. Äppelmos blandat med Butta, och för er som inte vet vad Butta är så är det smärtstillande, ganska starkt också.
Lilla sööt hesten.




Bamses nya bästis! Terke på 84 cm.. jag kan nästan stå över honom, han är mindre än en vovve, HIHI



Den grymt äckliga medicinen, BLÄÄÄÄÄ
nu har ni fått en massa gulliga bilder så nu kanske ni är lyckliga, med tanke på att varken Emelie eller jag har uppdaterat..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: